Cestujemeza všemi kulturami světa

Než se ubytujete, přečtěte si recenze hotelů!

Publikováno 26.05.2014 v 16:12 v kategorii Hotely, přečteno: 66x

Stále oblíbenější je individuální cestování, kdy si jednoduše zařídíme dopravu do námi vybrané oblasti nebo letoviska a následně si vybereme i hotel. Velký zájem je i o zájezdy pomocí cestovních kanceláří a navíc vše jde snadno přes internet. Jak ale vybrat ten správný hotel, abychom nebyli z ubytování zklamaní a nezkazili si tím dovolenou?

Nejde jen o cenu!

Při výběru ubytování se snažíme upřednostnit cenu, lokalitu před službami a samotným servisem. Je třeba si uvědomit, že ne všechny hotely, ať může jít o wellness hotely nebo jinak prezentované luxusní ubytování, nabízejí kvalitní služby. Bohužel my, jako klienti, můžeme informace čerpat maximálně z jejich webových stránek nebo katalogů. Tady se každý hotel snaží prezentovat v tom nejlepším světle. Proto se vyplatí hledat i hodnocení a recenze hotelů. Mnohdy díky nim můžeme ušetřit výrazné finanční prostředky a ještě si dovolenou pozvednout o laťku výše.


Hledejte u profesionálů

Na internetu najdeme řadu vyhledávačů ubytování a hotelů. Využijte je! Ať k samotné rezervaci ubytování či celého zájezdu, tak i k informování se o samotném ubytování. Přečtěte si popisky hotelů, prozkoumejte fotky a na mapě se podívejte na lokalitu. Všechno vypadá skvěle? Teď se pusťte do čtení hodnocení a recenzí. Jak je hotel hodnocen? Jak jsou hodnoceny služby, stravování nebo vybavení? Není vedle rušná ulice nebo bar? A jaká byla obsluha?

To vše nám mohou napovědět recenze hotelů od klientů, kteří již daný hotel navštívili. Mnohdy se lze informovat a napsat vlastní dotaz. Dávejte ale pozor na hotely, které mají málo recenzí a 100% nebo jiné velmi vysoké hodnocení. Vyplatí se hledat z více zdrojů, protože někdy i samotní hoteliéři píšou recenze na vlastní ubytování. Přestože se tomu vyhledávače snaží zabránit, je to obtížné. Nenechte se tedy zmanipulovat!


100% neexistuje

Čím vyšší hodnocení, tím lepší dovolená? Teoreticky to tak samozřejmě je, ale mysleme na to, že hotel se 100% hodnocením neexistuje. Není člověka ten, aby se zavděčil všem, praví známé přísloví. A to je realita i v hotelnictví.

Komentáře

Celkem 1 komentář

  • Jaroslava 13.06.2014 v 12:15 Kdybych to udělala před svou letošní dovolenou, tak jsem mohla ušetřit dost peněz a letět třeba do lepšího hotelu :(


  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?